Vezi si Consultanta in domeniul legislatiei muncii si salarizarii, Servicii de recrutaresi Leasing de personal

AIM HR Outsourcing furnizeaza servicii complete pentru externalizarea tuturor activitatilor asociate administrarii de personal si de calcul salarial. Echipa de consultanti AIMS are o indelungata experienta in construirea de solutii flexibile si personalizate, care acopera toate aspectele activitatilor de salarizare.

Aplicabilitate:

Situatiile in care serviciile AIM HR Outsourcing sunt recomandate:

 

  1. - Resursele interne nu sunt suficiente sau sunt inadecvate. Acest lucru poate insemna ca nu exista un departament intern specializat pentru activitatea de calcul salarial, sau ca nu exista suficiente resurse in respectivul departament.
  2. - Nevoia de a maximiza profitul prin reducerea costurilor. Solutiile propuse de AIMS sunt gandite atat la nivel de individ, cat si la nivel global si folosesc solutii tehnologice de ultima generatie pentru a creste productivitatea, a elimina erorile si a imbunatati procesul de administrare. De asemenea, externalizarea elimina nevoia de investitii in sisteme informatice pentru administrarea angajatilor ori costuri anuale suplimentare pentru reinnoirea licentelor.
  3. - Un mai bun control al riscurilor. Schimbarea frecventa a legislatiei muncii si salarizarii si prevederile inflexibile pot genera erori de interpretare si intarzieri care dau nastere la penalitati. Legislatia prevede obligatii variate si costisitoare privind stocarea datelor in conditii de siguranta. Solutia externalizarii elimina aceste riscuri si costurile de administrare asociate.
     

Beneficii:

Prin externalizarea activitatilor de Resurse Umane, companiile pot realiza beneficii precum:

 

  1. - Obtinerea unui serviciu de salarizare complet, de mare acuratete si efectuat la timp.
  2. - Eliminarea poverii asociate cu administrarea proceselor de calcul salarial si a contractelor individuale de munca.
  3. - Confidentialitate totala in ceea ce priveste salariile si informatiile in legatura cu angajatii.
  4. - Flexibilitatea, in acord cu nevoile clientilor.
  5. - Reducerea riscurilor si siguranta privind aplicarea intocmai a tuturor modificarilor in legislatia muncii.
  6. - Economii de timp, bani si o mai mare productivitate.

Detaliere:

  1. Calcule salariale complete si de mare acuratete pentru toti angajatii companiei client:
  • - calculul salariilor si stabilirea sumelor nete ce revin fiecarui angajat, calculul taxelor si al contributiilor datorate de angajat si angajator;
  • - pastrarea si actualizarea bazei de date legate de salarii;
  • - rapoarte periodice (rapoarte lunare pe centre de cost, in formatul agreat cu beneficiarul; fluturasi de salariu, pregatirea declaratiilor 112 si transmiterea lor electronica; declaratii anuale privind impozitul pe venit etc.).
  •  
  1. Servicii legate de contractele de munca:
  • - intocmire contracte de munca;
  • - pastrarea si actualizarea bazelor de date referitoare la datele personale si ale persoanelor aflate in intretinerea  angajatilor clientului;
  • - completarea si actualizarea registrului electronic (REGES) cu toate informatiile cerute de legislatia in vigoare;
  • - emiterea adeverintelor pentru angajati, ca raspuns la cereri de informatii despre salarii, status contracte de munca;
  • - pregatirea documentelor in legatura cu orice modificari in statutul si salarizarea angajatilor;
  • - pregatirea documentelor pentru confirmarea operatiunilor inregistrate in perioada contractuala;
  • - monitorizarea concediilor si a altor perioade nelucrate.